-
پیاده سازی سیستم مدیریت فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO 20000
چهارشنبه 27 شهریور 1392 10:04
پیاده سازی سیستم مدیریت فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO 20000 استاندارد بین المللی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ISO/IEC 20000 چارچوبی برای ارائه خدمات فناوری اطلاعات منطبق با سیاستهای کسب و کار با هدف ایجاد ارزش برای سازمان میباشد. استاندارد مدیریت خدمات فناوری اطلاعات شامل 5 بخش میباشد که الزامات و ملاحظات...
-
گواهی نامه رضایت مندی مشتریان
یکشنبه 24 شهریور 1392 09:30
ISO 10002 گواهی نامه رضایت مندی مشتریان استاندارد ISO10002:2004 بدون شک نقش مشتریان در موفقیت هر سازمانی به عنوان یکی از مهم ترین گروههای ذینفع بر همگان روشن است . دست یابی به رضایت مشتریان یکی از استراژی های اصلی سازمان های امروزی بوده و وفادارسازی و رضایت آنان از مزیت های رقابتی استراتژیک برای هر سازمان محسوب می...
-
"الزامات سیستم مدیریت زیست محیطی"
یکشنبه 24 شهریور 1392 09:26
عموم شنبه, 01 مرداد 1390 Administrator" class="hasTip"> ISO 14001:2004 "الزامات سیستم مدیریت زیست محیطی" مقدمه مجموعه معیارها و روشهایی که برای کنترل و بهبود عملکرد زیست محیطی سازمان ایجاد و اجرا می شود سیستم مدیریت زیست محیطی سازمان، اطلاق می شود. این استاندارد الزاماتی را برای طرح ریزی و اجرای سیستمی...
-
ISO 50001:2011 چیست؟
یکشنبه 24 شهریور 1392 09:23
ISO50001:2011 چیست؟ این استاندارد سازمانها و شرکتها را با یک ساختار یکسان در جهت استقرار سیسـتم و فرآینــدهای مورد نیاز برای بهبــود اثربخشی انرژی و همچنین آنها را به توسعه و پیاده سازی خط مشی و اهداف پیرامون نیازمندی ها و الزامات قانونی در مورد جنبه های انرژی نماید هدایت می کند. ISO50001:2011 چیست؟ این استاندارد...
-
HACCP چیست؟
یکشنبه 24 شهریور 1392 09:20
HACCP برای اولین بار در سال 1971 در کنفرانس ملی حفاظت موادغذایی مطرح شد.. سپس در سال 1973 سازمان فضانوردی آمریکا (ناسا) با همکاری شرکت بیلسبوری این سیستم را برای اطمینان از سلامت موادغذایی اجراکردند. این سیستم درسال 1985 به اطلاع عموم رسید و در سال WHO/ /1993توسط کمیسیون کدکس پذیرفته شد. در سال 1377 سازمان...
-
ISO50001:2011
چهارشنبه 20 شهریور 1392 10:45
ISO50001:2011 چیست؟ این استاندارد سازمانها و شرکتها را با یک ساختار یکسان در جهت استقرار سیسـتم و فرآینــدهای مورد نیاز برای بهبــود اثربخشی انرژی و همچنین آنها را به توسعه و پیاده سازی خط مشی و اهداف پیرامون نیازمندی ها و الزامات قانونی در مورد جنبه های انرژی نماید هدایت می کند. دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت انرژی...
-
معرفی شرکت QAL
چهارشنبه 23 مرداد 1392 11:34
معرفی شرکت QAL : شرکت QAL-UK (Quay Audit Limited) x یک مرکز مستقل ثبت و صدور گواهینامه است که توسط سازمان اعتباردهی ASCB - Accreditation Service for Certifying Bodies-EUROPE اتحادیه اروپا تائید صلاحیت شده است . مرکز این شرکت در انگلستان بوده و علاوه بر آن دفاتر این شرکت در نقاط مختلف در حال فعالیت و ارائه خدمات ممیزی...
-
پذیرش کارآموز
چهارشنبه 23 مرداد 1392 11:33
پذیرش دانشجو برای گذراندن دوره کارآموزی و پروژه دانشجویان علاقمند در تمام رشته ها با کلیه ی گرایش های موجود در آکادمی QAL ایران میتوانند با معرفی نامه از دانشگاه خود، در آکادمی QAL ایران یا در شرکت های طرف قرارداد، دوره های کارآموزی خود را بگذرانند. در ضمن دانشجویان میتوانند جهت انجام پروژه های (پایان نامه های) خود در...
-
تقویم آموزشی 92
چهارشنبه 23 مرداد 1392 11:31
دوستان علاقه مند به دوره های کوتاه مدت و کاربردی جهت دیدن تقویم آموزشی موسسه لینک زیر را در مرورگر خو کپی کنید. http://qal-iran.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=74&Itemid=24
-
ایزو چیست
چهارشنبه 23 مرداد 1392 11:17
(International Organization for Standardization) ISO یک سازمان بین المللی است که با هدف تدوین و توسعه استاندارد¬های مربوط به علوم و فنون در سطح جهانی تاسیس شده است. استاندارد، معیارهایی را برای تضمین وضعیت مطلوب (در تولید کالا یا ارائه خدمت) ارائه می کند تا سازمان¬ها بتوانند خود را با مشخصات و الزامات آن تطبیق داده و...
-
ISO 27001
چهارشنبه 23 مرداد 1392 11:15
سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر اساس استاندارد ISO 27001:2005 استاندارد BS 7799-2:2002 به طور رسمی تغییر یافت و به ISO/IEC 27001:2005 و ISO/IEC 17799:2005 تبدیل شد. ISO 27001 دربرگیرنده مشخصه های سیستم مدیریت امنیت اطلاعات می باشد . این استاندارد برای همه بخشها اعم از صنعتی و تجاری قابل بکار گیری می باشد. امنیت اطلاعات...
-
گواهینامه بین المللی
چهارشنبه 23 مرداد 1392 11:14
آکادمی بین المللی QAL همواره توسعه و ارتقای آموزش کشور را به عنوان یکی از اهداف استراتژیک خود در عرصه علم و پژوهش دنبال کرده است . استقبال بینظیر فراگیران گرانقدرمان از خدمات آموزشی، از سویی ثابت کرد که با ارائه خدمات نوین میتوان به رضایت و وفاداری مشتریان دست یافت و از سوی دیگر ما را برآن داشت تا در راستای...